Giriş
logo
Üye Girişi
Lab. Kod:
Kullanıcı Adı:
Kullanıcı Şifresi:
Duyurular
LABPT SIKÇA SORULAN SORULAR
Çalıştığım testlerin sonuçlarını girmek istiyorum ama sistem sonuç girişine kapalı.
Sonuç girişi süresi geçmiş olabilir.
Buna rağmen sonuçlarınız belirli bir süreye kadar sisteme girilebilir.
Bunun için veya canlı destek veya 0 530 617 02 88’e başvurun.

Süre aşımı daha da uzun ise sonuçlarınız “geç sonuç” olarak değerlendirilebilir.
Bunun için veya canlı destek veya 0 530 617 02 88’e başvurun.
Daha önce belirtilen takvimdeki tarihte örnekler laboratuvarıma ulaşmadı.
Hemen bizimle irtibata geçerseniz, yeni bir set örnek size gönderilecektir.
Eski raporlara nasıl ulaşırım?
Web sitemizdeki “Raporlar” bölümünden tüm eski sonuçlarınız her yerden ulaşabilirsiniz.
Gönderilen örnek çalışma için yeterli değil.
İlave örnek gönderimi için bizimle irtibata geçmeniz yeterli olacaktır.
Gönderilen örnekler hasarlı, ne yapmam gerekiyor?
Hemen bizimle irtibata geçerseniz, yeni bir set örnek size gönderilecektir.
Kullanıcı adı ve şifreyi yazdığım halde sisteme giremiyorum.
veya canlı destek veya 0 530 617 02 88
Sonuçları sisteme en geç hangi tarihe kadar girebilirim?
Örneklerle birlikte size gönderilen açıklamalarda sisteme son giriş tarihi yer almaktadır. Girişlerin bu tarihten önce bitirilmesi gerekmektedir. Bununla birlikte bu tarihten sonra da sonuçlarınız “geç sonuç” olarak değerlendirmeye alınabilir. Bunun için veya canlı destek veya 0 530 617 02 88’e başvurun.
Yeni kayıt oldum ama e-mail adresime gönderilen linki açamıyorum.
veya canlı destek veya 0 530 617 02 88